2016/02/01

Levenwick 2

Witajcie w nowym roku!
Patrze, patrze i aż oczom nie wierze, ze nie było mnie tu aż miesiąc!
Ale tak to jest jak się ma male dziecię :) Chęci wielkie ale czasu mało...

Przez ten długi zimowy miesiąc udało mi się wydziergać drugi sweter według wzoru Levenwick, trochę go zmodyfikowałam zmieniając ścieg francuski na dżersej. Zrobiłam go także zdecydowanie dłuższy niż w oryginale jako, ze nie przepadam za odkrytymi plecami :)
Rękawy i dol swetra wykończyłam i-cordem, strasznie bałam się tego wykończenia myśląc, ze jest potwornie trudne, a tu niespodzianka, jest to moje ulubione wykończenie od teraz!

Zużyłam 10 motków włoczki Lima Drops w kolorze petrol. 

Niestety zimowe światło nie chce ze mną współpracować, wiec zdjęcia jako-takie:



Pod koniec lutego wybieramy się do Polski wiec zabieram się za dzierganie skarpet (to będzie moj debiut ale kto  nie ryzykuje ten nie ma:), które rozdam rodzince :) Juz nie mogę się doczekać !!!

Pozdrawiam zimowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz